Patrik Hauf vede oddělení klíčových zákazníků v DPD

13. 12. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Hauf bude mít na starost péči o největší klienty přepravce. Do DPD si přináší osmnáct let zkušeností z obchodních pozic ve společnostech Seznam.cz, T-Mobile nebo AAA Auto.

Společnost DPD oznámila, že jmenovala Patrika Haufa na pozici manažera oddělení klíčových zákazníků. Bude zodpovídat za největší klienty, komunikovat s nimi a dělat vše pro to, aby byli se službami spokojení.

Patrik Hauf působí v obchodu už 18 let. Začínal na zákaznickém servisu a během své kariéry řadu funkcí. Působil například jako regionální manažer ve společnosti Seznam.cz a zkušenosti sbíral také ve společnostech T-Mobile a AAA Auto.

„Jsem velmi rád, že můžu být součástí týmu DPD. Komunikace s VIP klienty je moje parketa, takže jsem přesně tam, kde mám být a kde mě to baví. Věřím, že budu pro DPD i jeho zákazníky silnou oporou a že sezónu hladce zvládneme,” uvedl Patrik Hauf.

Hauf se ve volném čase věnuje rodině a sportu. Nejraději běhá a účastní se maratonů. V budoucnu by se taky rád dostal mezi triatlonisty.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?