Personalizace reklamy je cestou k loajálnějším zákazníkům, radí Internet Projekt

21. 2. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Lidé podle Internet Projektu čím dál více očekávají personalizaci reklamního sdělení a dodávání relevantního obsahu. Tohoto „luxusu“ se však dostává jen čtyřem z deseti uživatelů.

Společnost Internet Projekt uvádí, že šest z deseti internetových uživatelů v současnosti nedostává relevantní reklamní obsah. Vychází při tom z údajů společnosti Sitecore, výrobce stejnojmenné platformy pro správu digitálních kanálů.

Relevantní obsah přitom může být užitečný pomocník. Převážně mladí lidé jsou podle Internet Projektu na zobrazený obsah nejcitlivější a personalizované sdělení se pro ně stává stále důležitějším. V případě dodání takového obsahu by se podle Sitecore zvýšila loajalita až u 75 % zákazníků.

Personalizovaná komunikace se zákazníky hraje podle Internet Projektu klíčovou roli při dosažení vyššího počtu konverzí, ať už jde o promo v e-shopech, kampaňový obsah na vlastním webu či přizpůsobení newsletteru podle potřeb a přání zákazníka.

Budoucnost značek leží podle Internet Projektu v budování pozitivní zákaznické zkušenosti a obchodníci se musí naučit se přemýšlet jako zákazník a poznat jeho potřeby a přání. Přesně k tomuto účelu mohou posloužit platformy jako je zmíněný Sitecore.

Internet Projekt současně poukazuje na změny lidského chování. Většina lidí po probuzení kontroluje e-maily a sociální sítě, čas strávený on-line dosahuje až 12 hodin denně.

bitcoin školení listopad 24

Firmy, které se zákazníky umějí chytře pracovat, mohou v digitálním prostoru dosahovat mnohem vyšší návratnosti investic než ty, které nereagují na dnešní trendy.

Zdroj: Internet Projekt

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends