Petr Atanasčev je ředitelem produktového marketingu Konica Minolta

8. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Konica Minolta
Jako ředitel produktového marketingu bude Atanasčev dohlížet na portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a technologických řešení firmy Konica Minolta v České republice.

Petr Atanasčev byl jmenován novým ředitelem produktového marketingu ve společnosti Konica Minolta. Bude zodpovídat za portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení firmy v České republice.

Atanasčev uvedl, že jeho cílem pro rok 2019 bude efektivní konsolidace nabídky produktů a služeb a rozšíření podpory aktuálních produktů v kontextu aktuálních služeb a problémů českých firemních zákazníků.

Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub, ale i další inovační projekty, které vyvíjí naše laboratoře v Brně,“ dodal.

Petr Atanasčev vystudoval obor Telekomunikační a informační technika na VUT v Brně. Ve společnosti Konica Minolta působí od roku 2011, předtím se věnoval tvorbě internetových prezentací a grafiky ve vlastní firmě.

Zdroj: Konica Minolta

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti