Philips představuje 4K displej High Bright 4000 s ultra vysokým jasem

16. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Philips
Nejnovější Digital Signage displeje jsou dle výrobce schopné inteligentně se přizpůsobit pro bezchybný provoz 24/7 v jakýchkoliv světelných podmínkách.

Společnost Philips Professional Display Solutions (PPDS) uvedla novou řadu displejů Philips High Bright 4000, jež přináší čistý obraz ve vnitřním i polovenkovním prostředí, včetně vysoce osvětlených prostor.

Nové modely jsou podle PPDS navrženy pro obsah, který vyžaduje, aby byl vždy vidět, a jsou vybaveny nejnovějšími hardwarovými a softwarovými funkcemi a inovacemi od PPDS, včetně pokročilého vysokého jasu 2500 cd/m2 (55”) a 3000 cd/m2 (75”).

Nová řada High Bright 4000 umožňuje montáž na výšku i na šířku a je ideální pro instalace v prostředích, nebo blízko nich, vystavených neustále se měnícím podmínkám okolního osvětlení, včetně blízkosti nebo za skleněným průčelím.

Výrobce rovněž vyzdvihuje, že displeje jsou až o 34 mm tenčí, než tomu bylo u předchozích modelů H-Line, zatímco 17,5 mm (55”) a 18,8 mm (75”) rámeček zajišťuje úhledné a stylové prezentace.

Nová řada Philips High Bright 4000 může být poháněna systémem Android SoC prostřednictvím volitelného modulu CRD50. Displeje jsou rovněž vybaveny inteligentními senzory tepelného managementu integrovanými do úzkého rámečku pro regulaci a monitorování teploty displeje.

bitcoin školení listopad 24

Zařízení jsou v neposlední řadě vybavená technologií PPDS FailOver, která zajišťuje, že profesionální displeje Philips nikdy nezůstanou prázdné a automaticky přepínají mezi primárními a sekundárními vstupy.

Zdroj: Philips

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data