Počet inzerentů na sociálních sítích se za poslední rok a půl zdvojnásobil (Acomware)

25. 4. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sikov @ Fotolia.com
Rekordnímu počtu uživatelů a času stráveného na sociálních sítích odpovídá také rekordní počet inzerentů. Měření úspěšnosti sociálních kampaní bude jedním z témat květnové konference Performance 2020.

Lidstvo v roce 2017 strávilo rekordní množství času na sociálních sítích a internetu. Vyplývá to ze statistik experta Marka Irvina ze společnosti Wordstream, který v květnu dorazí do Prahy na konferenci Performance 2020.

Lidé na sociálních sítích dnes podle Irvina tvoří publikum o velikosti 1,4 miliardy aktivních uživatelů, kteří provedou zhruba 1,2 trilionu vyhledávání každý den. Na to reagují firmy, jejichž zájem o internetovou reklamu rapidně roste.

Celosvětový počet inzerentů, kteří svou reklamou oslovují zákazníky ve vyhledávání nebo na sociálních sítích v současnosti dosahuje 8 milionů, přičemž za posledních 18 měsíců se toto číslo zdvojnásobilo.

Je to přirozenou reakcí na čas, který sociálním sítím a internetu věnujeme. Otázkou je, jak správně měřit úspěch těchto inzertních kampaní, když jsme jako lidé vystaveni obrovskému množství reklamy na nejrůznějších místech,“ uvádí Mark Irvine.

bitcoin školení listopad 24

Měření úspěchu kampaní bude jedním témat zmíněné konference Performance 2020, jejíž druhý ročník proběhne dne 22. 5. 2018 na pražských Vinohradech, a na kterou vás coby mediální partner srdečně zveme.

Zdroj: Acomware

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data