Podle českých internetových uživatelů mají e-shopy kvalitnější služby než kamenné prodejny

13. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © jamdesign - Fotolia.com
Vyplývá to z výsledků průzkumu společností NMS Market Research a Heureka.cz mezi 6 000 uživateli internetu.

Agentura NMS Market Research a nákupní rádce Heureka.cz provedli výzkum, který porovnával spokojenost se službami elektronických a kamenných obchodů v ČR.

Výsledky ukazují, že zákazníci jsou spokojenější s e-shopy. Jejich služby jsou uspokojující pro více než dvě třetiny (67 %) nakupujících, zatímco s úrovní služeb kamenných prodejen je spokojeno pouze 43 % respondentů.

Služby e-shopů častěji hodnotí kladně ženy, kterých je 69 % oproti 66 % mužů,“ uvedl k výsledkům průzkumu Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

Na nakupování v e-shopech zákazníci oceňují úsporu času a peněz. Stále častěji si za kvalitní servis e-shopů připlatí na ceně. Navíc, pro mnoho zákazníků je příjemné, že mohou nakoupit kdykoliv a kdekoliv. V kamenných obchodech k tomu nemusí vždy mít prostor,“ dodal.

Nejvíce spokojených zákazníků e-shopů je mezi lidmi ve věkové kategorii 31–40 let a obyvateli Plzeňského kraje. Zvláštostí je, že se službami e-shopů je spokojeno 70 % uživatelů nad 60 let.

Při nákupu v kamenných obchodech jsou naopak v porovnání se ženami spokojenější muži.

Spokojenost s nákupem v kamenných obchodech vyjádřilo 47 % mužů oproti 39 % žen,“ uvedl Michal Osuský z agentury NMS Market Research.

Naprosto neodpovídající servis v kamenných obchodech uvedlo 9 % respondentů, v e-shopech pouze 2 %.

bitcoin školení listopad 24

Průzkumu se zúčastnilo přes 6 000 internetových uživatelů. Vzhledem k tomu, že všichni respondenti byli aktivními internetovými uživately, výsledky velmi pravděpodobně neodpovídají názoru celkové populace.

Zdroj: NMS Market Research

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?