Pozvánka: Webcast Genesys aneb Umělá Inteligence v péči o zákazníky

16. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Internet Info DG
Srdečně vás zveme na webcast sesterského Computerworldu, ve kterém se seznámíte s možnostmi a výhodami využití umělé inteligence v oblasti péče o zákazníky.

Neustálý tlak na úspory nutí firmy poskytovat zákazníkům stejnou nebo i kvalitnější péči, avšak s menšími rozpočty. Proto si na pomoc berou pokročilé technologie a nové nástroje.

Zejména využití umělé inteligence (strojového učení) a cloudových služeb přináší bezpočet výhod. Například lze identifikovat zákazníky s potenciálem, kterým je třeba se proaktivně věnovat.

Tyto nejmodernější nástroje jsou nyní navíc k dispozici jako cloudová služba, takže si je mohou dovolit i malé a střední firmy.

Chytrému využití prediktivní péče se bude věnovat webcast se společností Genesys, která patří ve svém oboru mezi světové lídry.

O zkušenosti z praxe se s námi podělí:

  • Martin Veselka: viceprezident společnosti Genesys, který se v oblasti technologií péče o zákazníky pohybuje již více než dvacet let.
  • Jiří Zeman: senior Account Executive společnosti Genesys.
  • John Winkler: člen představenstva Expobank CZ, který se podělí o zkušenosti s péčí o zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů.

Účastníci webcastu navíc získají studii průzkumu Massachusettského technologického institutu (MIT) zaměřenou na využití AI v této oblasti.

bitcoin školení listopad 24

Online živé vysílání proběhne ve středu 4. 11. od 10:00. Pro účast se prosím zaregistrujte na stránkách Computerworldu.

Zdroj: Internet Info DG

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti