Prodejní síť Comfor hlásí 110 výdejních míst

1. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Comfor
Prodejní řetězec Comfor, který sdružuje dealery AT Computers pod jednou značkou a e-shopem comfor.cz, oznámil rozšíření počtu výdejen na 110 a bezplatné vyzvednutí zboží.

Počet partnerů sítě Comfor, u kterých si mohou zákazníci vyzvednout zboží objednané v e-shopu www.comfor.cz, se zvýšil na 110. Při objednávce do 15:00 v pátek lze zboží odebrat i v sobotu a vyzvednutí není zpoplatněno.

Do prodejního řetězce je celkem zapojeno 200 prodejen v ČR a 100 v SR, jejichž kombinovaný obrat činí kolem 1,7 miliardy korun.

Zákazníci e-shopu mají nově možnost poradit se ohledně svého nákupu s vyškoleným personálem prostřednictvím on-line chatu. Nově se síť zapojila také do motivačního programu iBod.

„Jen stěží najdete konkurenční e-shop, který nabízí možnost osobního odběru na 110 místech. Osobně si tak zboží, bez zbytečných nákladů na dopravu, mohou vyzvednout i obyvatelé menších měst,“ uvedl v oznámení Daniel Roško, manažer e-shopu Comfor Stores.

V počtu odběrných míst mohou samozřejmě směle konkurovat všichni, kdo využívají služby typu Uloženka.cz, DPD ParcelShop, Balikobot apod.

bitcoin školení listopad 24

Konkurenční výhodou Comforu je, že odběr nabízí zdarma a na prodejnách jsou k dispozici vyškolení prodejci, kteří mohou poskytnout rady a nabídnout doplňkové zboží.


Zdroj: Comfor, ChannelWorld

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data