První pololetí přineslo českým e-shopům obrat 46 miliard korun

27. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © filograph - Fotolia.com
Za letošní pololetí české e-shopy utržily stejně jako před šesti lety za celý rok.

Během prvního pololetí letošního roku zákazníci utratili v českých e-shopech 46,4 miliard korun, což je meziročně 13 % více. Vyplývá to z agregovaných dat nákupního rádce a cenového srovnávače Heureka.cz a veřejně dostupných dat e-commerce.

Tempo růstu se zmírnilo, meziročně se jedná o nárůst o 13 %. Trendy v nakupování však zůstávají podobné,“ uvedl v oznámení Tomáš Braverman, ředitel Heureky a dodal, že za první půlrok „Češi nechali na internetu tolik peněz, co před šesti lety za celý rok.

Podle Heureky roste nákup jídla a oblečení online, častěji se nakupuje běžné spotřební zboží. K nákupům po síti se stále častěji přidávají senioři.

Zdroj: Heureka.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data