Pure Storage mění partnerský program, přizpůsobuje se ekonomice předplatného

6. 3. 2024
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Depositphotos
Aktualizace by měly vylepšit zkušenosti partnerů a posílit jejich postavení, zároveň zvýší možnosti škálování i lépe zohlední konkrétní preference.

Společnost Pure Storage informuje o strategických změnách ve svém partnerském programu. Změny podle zástupců reflektují strategii zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli proaktivně urychlit růst svého podnikání.

Pure Storage v tomto kontextu zdůrazňuje, že je jediným dodavatelem úložišť dat, jenž poskytuje předplatné výhradně prostřednictvím prodejního kanálu. Služby na bázi předplatného nyní tvoří téměř polovinu vykazovaných příjmů společnosti.

Nejdůležitější novinky

Nově vyvinutý předvídatelný program cenového modelu pro partnery: Společnost Pure Storage zavádí nový rámec cenového modelu, který partnerům poskytne jednoduchý MSRP (výrobcem doporučená maloobchodní cena) pro produkty a služby a programatické slevy na základě typu partnera, úrovně a registrace obchodů.

Možnost nezávislého poskytování cenových nabídek: Nové aktualizace stávajícího modelu konfigurace a tvorby cenových nabídek a nástrojů společnosti Pure Storage umožní partnerům automatizovaně provádět nezávislé konfigurace a cenové nabídky a také zavést integraci elektronické výměny dat (EDI) pro zadávání objednávek se svými dalšími vnitřními systémy.

Zjednodušený audit a vykazování: Společnost Pure Storage provede aktualizace svých nástrojů pro reportování v rámci softwaru SalesForce, panelu pro partnery a nástrojů pro nábor a nástup, které partnerům umožní ucelenější práci s celou platformou.

Vylepšené nástroje Partner Intelligence: Pure Storage spouští informační panel pro partnery, který jim poskytuje přehled o všech jejich vztazích se společností Pure a zákazníky z hlediska aktuálního obchodování a stavu kontraktů a dále také řízená proaktivní doporučení týkající se příležitostí k upgradu, upsellingu nebo obnovení kontraktů.

„Jako společnost zaměřená na služby jsme hrdí na naše špičkové předplacené služby i na náš přístup k partnerům. Společnost Pure Storage je od svého založení stoprocentně zaměřena na prodejní kanály,“ uvádí Wendy Strusrudová, viceprezidentka pro globální partnerský prodej společnosti Pure Storage.

bitcoin školení listopad 24

„Uvědomujeme si klíčovou roli, kterou naši partneři hrají při poskytování inovativních úložných řešení zákazníkům po celém světě. S tímto dalším vývojem chceme partnerům umožnit, aby v ekonomice as-a-Service přinášeli větší hodnotu a získali větší vliv při uspokojování dynamicky se měnící globální poptávky po technologiích,“ dodává.

Zdroj: Pure Storage

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data