Safetica během pandemie vyrostla o polovinu, utržila 163 milionů korun

16. 3. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Ani mimořádná situace způsobená covidem-19 nezpomalila růst společnosti. Safetica navíc očekává, že kvůli rostoucímu zájmu o bezpečnost firemních dat bude tento trend pokračovat i v roce 2021.

Brněnská technologická společnost Safetica oznámila, že v roce 2020 vyrostla o 56 %, což znamená, že její celkový objem prodaných licencí k jejímu softwaru se vyšplhal na rekordních 163 milionů korun.

Firma uvádí, že tento růst se jí podařilo udržet navzdory důsledkům globální pandemie a rozpočtovým škrtům napříč téměř všemi sektory. Investice do prevence před úniky citlivých dat podle společnosti podpořil přechod na home office a s tím spojená obava o bezpečnost citlivých informací.

Safetica svými výsledky za rok 2020 dle svých slov navazuje na svůj dlouhodobý trend stabilního růstu. Společnost navíc očekává pokračování tohoto trendu i v roce 2021. V prvních dvou měsících roku totiž zaznamenala meziroční nárůst o 128 %.

Celkem náš bezpečnostní software využívají klienti na více než 380 tisících zařízení ve více než 120 zemích. I díky tomu na nás lokální protipandemická opatření v jednotlivých státech neměla významnější dopady,“ uvádí CEO Safeticy Richard Brulík.

bitcoin školení listopad 24

Safetica se netají ambicí stát se jedním z lídrů na poli bezpečnosti dat. Dlouhodobě se na to připravuje posilováním týmu a chystáním nové SaaS verze, která jí umožní poskytovat firmám zabezpečení přímo z cloudu. Od nového produktu firma očekává další zrychlení růstu.

Zdroj: Safetica

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data