Safetica vloni vyrostla o 41 % a prodala licence za 230 milionů korun

13. 4. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © NAN - Fotolia.com
Za dvouciferný skok co do objemu prodaných licencí může mimo jiné 31% nárůst v počtu klientů. V roce 2021 společnost navíc prošla rebrandingem.

Společnost Safetica, ohlásila další rekordní rok. Vývojář firemního kyberbezpečnostního softwaru loni pokračoval v růstu, v meziročním srovnání si polepšil o 41 %. Společnost prodala licence celkem za 230 milionů korun a počet jejích zákazníků vzrostl o 31 %.

Spustili jsme nový SaaS produkt, investovali jsme do rozvoje ochrany proti vnitřním hrozbám, onboardovali jsme nové malé i velké zákazníky stejně jako nové zaměstnance, proběhl rebranding společnosti,“ shrnuje uplynulý rok Richard Brulík, CEO Safetiky.

Rok 2021 byl v Safetice podle slov společnosti do značné míry rokem evoluce. Brněnská firma spustila nový SaaS bezpečnostní software, který dokáže firemní data chránit z cloudu a na bázi pravidelného předplatného.

Safetica NXT cílí zejména na střední podniky. Model předplatného a cloudu umožňuje okamžitou implementaci a daleko menší dopad na cashflow menších společností. Zároveň ale nabízí většinu klíčových funkcí pro ochranu jejich dat,“ vysvětluje Brulík.

bitcoin školení listopad 24

Brulík dodává, že společnost v letošním roce plánuje zlepšit uživatelské prostředí produktů, dále vylepšovat jejich implementace, představit několik nových pokročilých funkcí k bezpečnější a zároveň efektivnější práci.

Zdroj: Safetica

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data