Salesforce a Snowflake rozšiřují partnerství o sdílení dat v reálném čase

21. 9. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Partnerství navazuje na stávající řešení pro analýzu dat od společností Tableau a Snowflake, která pomáhají organizacím postupovat rychleji a činit chytřejší rozhodnutí.

Společnosti Salesforce a Snowflake oznámily nové inovace v oblasti sdílení dat bez kopírování. Prohloubení partnerství by mělo zákazníkům pomoci spolupracovat s daty v reálném čase mezi Salesforce Customer Data Platform (CDP) a Snowflake, čímž se minimalizují rizika plynoucí z tradičních metod synchronizace.

Nové možnosti sdílení dat umožní zákazníkům CDP vytvářet segmenty a vynášet na povrch poznatky o datech ze Snowflake, jako by žila nativně v CDP. Systém funguje i obráceně, takže lze psát dotazy, které spojují nativní data Snowflake s daty CDP, aniž by bylo třeba data nejprve kopírovat nebo přesouvat do Snowflake.

Aktuální integrace mezi společnostmi Salesforce a Snowflake navazují na dlouholeté úspěšné partnerství se společností Tableau, která se v roce 2022 stala partnerem společnosti Snowflake v oblasti Business Intelligence.

bitcoin školení listopad 24

Tato integrace umožní společnostem odbourat datová sila, sjednotit data pro bohaté poznatky a analýzy a umožnit jednotný pohled na jejich zákazníky v reálném čase napříč našimi předními platformami,“ uvedl Christian Kleinerman, SVP pro produkty ve společnosti Snowflake.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data