Salesforce dělá zásadní změny v globální partnerské strategii

23. 4. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Depositphotos
Zjednodušuje proces onboardingu a zapojení partnerů.

Společnost Salesforce oznámila, že zrevidovala svůj přístup k partnerským kanálům interně i na úrovni externího zapojení s cílem maximálně využít růstových příležitostí na trhu. Hnacím motorem změn je Steve Corfield, který generální ředitel Salesforce pro globální partnery, channel a nové produkty.

Corfield vysvětlil, že v rámci Salesforce vybudoval interními pilíře, kterými mění způsob, jakým společnost vstupuje na trh s partnery, zejména v oblasti náboru, onboardingu a péče o partnery předtím, než získají první kontrakt.

„Celý ekosystém je pro nás důležitý,“ zdůraznil Corfield s tím, že Salesforce již dříve odhalil ambice dosáhnout do roku 2026 obratu 50 miliard dolarů. V růstu se přitom chce opírat především o partnerský kanál.

bitcoin školení listopad 24

Salesforce: Umělá inteligence v roce 2024 změní budoucnost práce Přečtěte si také:

Salesforce: Umělá inteligence v roce 2024 změní budoucnost práce

„Potřebujeme partnery na všech úrovních. Musíme být schopni obsloužit jakýkoli konec trhu a musíme to dělat co nejproduktivněji a nejbezpečněji,“ uvedl Corfield. Zároveň vypíchl, že na každý prodej připadá zhruba šesti až desetinásobná hodnota dodatečných příjmů ze služeb, což otevírá pro partnery velkou příležitost.

Zdroj: IDG News Service 

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data