Salesforce kupuje Datoramu a její inteligentní marketingovou platformu

18. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Akvizice v údajné hodnotě přes 800 milionů dolarů přinese Salesforce analytickou marketingovou platformu s prvky umělé inteligence, která dokáže posbírat a zpracovat data napříč vzájemně oddělenými prostředími.

Společnost Salesforce oznámila, že podepsala dohodu o převzetí firmy Datorama a její cloudové marketingové platformy postavené na umělé inteligenci. Finanční podmínky akvizice nebyly oficiálně zveřejněny, údajně však přesáhly 800 milionů dolarů.

Datorama vyvíjí škálovatelnou platformu, která v sobě integruje řadu analytických funkcí, jež mají marketérům přinést ucelený pohled na klíčové ukazatele. Propojení s řešením Salesforce Marketing Cloud se nabízí prakticky samo.

Salesforce dodává, že spojení technologií obou společností pomůže urychlit digitální transformaci podnikových zákazníků. Konkrétní přínos vidí v možnosti posbírat data napříč různými prostředími a systémy.

Oznámení o akvizici přichází jen několik měsíců poté, co Salesforce koupilo společnosti MuleSoft. Tento obchod v hodnotě 6,5 miliard dolarů sledoval podobný záměr – získat integrační řešení schopné „vidět“ do různých prostředí zároveň.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC