Salesforce na úspěšné vlně, tržby v prvním čtvrtletí vyrostly o 24 %

3. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © NAN - Fotolia.com
Společnost během prvních tří měsíců letošního roku utržila téměř 7,5 miliardy dolarů a věří, že podobné tempo růstu si udrží i po zbytek roku.

Společnost Salesforce oznámila, že v prvním kvartálu fiskálního roku 2023, jenž skončil 30. 4. 2022, utržil 7,41 miliardy dolarů. To představuje meziroční zlepšení o 24 % a dokazuje, že firmě se daří dvouciferně růst dlouhodobě.

Provozní cash flow se ve sledovaném období zvýšilo o 14 % na 3,68 miliardy dolarů. Díky pozitivní trajektorii navíc Salesforce předpokládá, že za celý fiskální rok 2023 utrží 31,7 miliardy, což by představovalo meziroční růst o zhruba 20 %.

O drtivou většinu tržeb – konkrétně 6,86 miliardy dolarů – se v prvním čtvrtletí postarala předplatná a podpora, což představuje zlepšení o 24 %. Tržby z profesionálních služeb meziročně vyrostly o 30 % na 0,56 miliardy.

Firma má i další důvod k radosti. Marc Menioff, jeden ze šéfů společnosti, totiž poukázal na to, že Salesforce aktuálně eviduje nasmlouvané závazky v úctyhodné výši 42 miliard dolarů.

bitcoin školení listopad 24

Naše finanční výsledky znovu ukazují, že nás obchodní model je silný a odolný. Stále totiž zaznamenáváme silnou poptávku ze strany zákazníků napříč celým portfoliem Customer 360,“ doplnil Bret Taylor, Co-CEO společnosti.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data