Salesforce představuje třetí generaci Agentforce s kontrolou nad AI agenty

15. 7. 2025
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Agentforce
Autor: Salesforce
Salesforce představuje zásadní vylepšení platformy Agentforce, které firmám dává přehled a kontrolu nad digitálními kolegy. AI agenti už dávno nejsou jen experiment. Stále více firem je využívá pro rutinní úkoly i podporu zaměstnanců.

Jenže jak jejich počet roste, přibývají i potíže. Týmy často vůbec netuší, co agenti dělají a jak je dál rozvíjet. Právě to má vyřešit Agentforce 3, nová verze nástroje od Salesforce, který staví na zkušenostech z tisíců nasazení od října 2024.

Agentforce už nyní pomáhá firmám zrychlit práci a snížit náklady. Nově je k dispozici přehledné řídicí centrum, podpora otevřených standardů Model Context Protocol (MCP) pro snadné propojení agentů s firemními nástroji a přes 100 předpřipravených akcí, které pomáhají zkrátit cestu k výsledkům. Agentforce 3 pomáhá firmám vylepšovat agenty, kteří už fungují, a rozvíjet další potenciál těchto digitálních kolegů rychle, přehledně a pod kontrolou.

TIP: Další produktové tipy najdete zde

Zájem o AI agenty rychle roste. Podle dat z chystaného vydání Slack Workforce Indexu jejich využití stouplo za posledních šest měsíců o 233 % a během stejného období se k nasazení Agentforce přihlásilo už 8 000 firem. Až dosud jim ale chyběly nástroje, dohled a kontrolní mechanismy potřebné k tomu, aby bylo možné agenty efektivně rozšiřovat napříč celou organizací. Agentforce 3 proto přináší kompletní přehled o fungování agentů, bezpečné napojení na nástroje a nástroje pro řízení podle standardů velkých organizací.

S tím, jak AI agenti začínají zvládat rutinní úkoly a spolupracovat s týmy na denní bázi, firmy potřebují najít nový způsob, jak nad jejich činností udržet přehled. Agentforce Command Center tuto potřebu naplňuje. Nabízí ucelený přehled o tom, co agenti dělají, jak jsou výkonní a kde je možné je zlepšit. Doplňuje nástroj Agentforce Studio určený pro jejich tvorbu a testování a poskytuje pokročilé možnosti pro porozumění chování agentů a jejich vylepšování ve velkém měřítku.

AI agenti mají skutečný přínos teprve tehdy, když mohou napřímo pracovat s nástroji a daty, na kterých firmy staví svůj byznys. Otevřené standardy jako Model Context Protocol (MCP) slibují snadnější propojení systémů, zároveň ale přinášejí nové otázky kolem bezpečnosti, identity a řízení. Agentforce 3 kombinuje otevřenost s bezpečností a řízením na úrovni, kterou firmy vyžadují. Agenti tak mají přímý a kontrolovaný přístup k nástrojům, které potřebují pro svou práci.

Jak firmy rozšiřují nasazení AI agentů napříč týmy, potřebují rychlý přístup k důvěryhodným nástrojům a šablonám. Právě to umožňuje AgentExchange, tržiště, kde si firmy mohou snadno vybrat a propojit agenty s nástroji od partnerů jako AWS, Box, Cisco, Google Cloud, IBM, Notion, PayPal, Stripe, Teradata, WRITER a dalších. Novinkou je podpora MCP serverů od více než 30 partnerů, které umožňují bezpečný přístup k externím nástrojům a datům přes jednotnou AI bránu.

Základem všech novinek v Agentforce 3 je nová architektura Atlas, která přináší vyšší výkon, nižší latenci, přesnější odpovědi a větší možnosti kontroly. Díky tomu je Agentforce připraven i pro ty nejnáročnější firemní prostředí.

Cyber25 Early

Agentforce umožňuje firmám z různých odvětví rychle nasazovat AI agenty, kteří přinášejí konkrétní výsledky. K dispozici je přes 200 předpřipravených akcí, z toho polovina zcela nových, například pro plánování lékařských návštěv, tvorbu reklamních nabídek nebo servis vozidel. Novinkou je také zjednodušený cenový model. Nové licence Agentforce for Sales, Service a Industry Cloud (add-on SKU) přinášejí přehledné účtování za uživatele a neomezené využití agentů pro interní týmy. Nasazení tak může být rychlé, náklady předvídatelné a škálování bez překážek.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Každý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně, jedničkou je ChatGPT
Každý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně, jedničkou je ChatGPT
Marek Horyl a Martin Vrba povýšili ve skupině Asbis
Marek Horyl a Martin Vrba povýšili ve skupině Asbis
Šedé eminence internetového provozu? Ne cookies, ale analytické nástroje
Šedé eminence internetového provozu? Ne cookies, ale analytické nástroje
Pozor na falešné bankéře, podvodných telefonátů skokově přibývá
Pozor na falešné bankéře, podvodných telefonátů skokově přibývá
Tomáš Vaník v TD Synnex povýšil na šéfa divize Specialized Solutions
Tomáš Vaník v TD Synnex povýšil na šéfa divize Specialized Solutions
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system