Salesforce si připisuje úspěšný rok, tržby vzrostly o 25 %

7. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Jan Prchal - Fotolia.com
Salesforce si po celý rok 2021 udržoval stabilní růst, v posledním čtvrtletí utržil 7,33 miliardy dolarů. Tržby za celý rok se vyšplhaly na bezmála 25 miliard.

Společnost Salesforce zveřejnila výsledky svého hospodaření za čtvrté čtvrtletí a celý fiskální rok 2022, který skončil 31. 1. 2022. Z nich vyplývá, že společnost v posledním kvartálu roku posílila o 26 % a utržila 7,33 miliardy dolarů.

Podobným tempem rostla i celý rok, tržby konkrétně vzrostly o 25 % na 26,49 miliardy dolarů. O drtivou většinu tržeb – 24,66 miliardy – se postarala předplatná a podpora, tedy hlavní byznys Salesforcu.

Společnost může těšit i to, že tržby z profesionálních služeb meziročně vyrostly dokonce o 44 % na 1,84 miliardy dolarů, i tak ale stále tvoří jen mizivou část celkového výsledku.

Máme za sebou další fenomenální čtvrtletí a celoroční finanční výsledky,“ uvedl k výsledkům Marc Benioff, předseda představenstva a spoluvýkonný ředitel společnosti Salesforce.

bitcoin školení listopad 24

Benioff dodal, že vzhledem k tomu, že společnost i nadále zaznamenává vysokou poptávku ze strany zákazníků, zvyšuje výhled tržeb na fiskální rok 2023 na 32,1 miliardy dolarů na horní hranici rozpětí.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data