SAP kupuje SeeWhy kvůli nástrojům pro real-time marketing

22. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Akvizice spadá do kontextu strategie budování vlastních balíků marketingového softwaru. Kromě SAP rozjela podobnou strategii i jeho konkurence.

Společnost SAP se chystá akvírovat SeeWhy, výrobce cíleného marketingového softwaru. Krok je součástí strategie využití všekanálové komerční platformy, kterou SAP získal v loni akvizicí společnosti Hybris.

Technologie SeeWhy zahrnuje především produkt Core, což je in-memory výpočetní engine, který v reálném čase analyzuje data přicházející z e-komerčních webů.

Software sleduje chování každého jednotlivého zákazníka, od první návštěvy až po koupi. Na základě jeho chování potom vytváří pro každého jednotlivce cílenou marketingovou kampaň v modelu „jeden na jednoho“.

Tato technologie od SeeWhy je integrovaná s 30 reklamními sítěmi, e-mailovými službami, sociálními sítěmu a dalšími poskytovateli. Firma sídlí v Bostonu a má mít přes 4 000 zákazníků.

Finanční podrobnosti této, akvizice, která by měla být uzavřena v přůběhu letošního druhého čtvrtletí, nebyly zveřejněny.

bitcoin školení listopad 24

Širší kontext koupě zahrnuje snahu velkých poskytovatelů, kromě SAP jde například o Oracle, IBM, Salesforce.com nebo Adobe, sestavit vlastní sady marketingového softwaru.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends