SAP uvedl českou lokalizaci CRM Cloud for Customer

14. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © spiral - Fotolia.com
Řešení pro správu zákazníků nabízí výhody cloudových technologií, integraci s existujícími systémy a podporu široké škály komunikačních kanálů včetně sociálních sítí.

Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. České firmy tak mohou začít užívat nový nástroj umožňující využití moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií.

Využití cloudových technologií a platformy Hana podle SAP zkracuje na minimum dobu nasazení, řešení má jít snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají mít vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou cloudového řešení je podle výrobce i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb.

SAP Cloud for Customer má podle výrobce umožnit řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů – v místě prodeje, on-line nebo na mobilních zařízeních. Česká verze nabízí řadu nástrojů pro podporu prodeje a služeb zákazníkům, marketingové plánování, analýzu obchodních procesů i interakce prostřednictvím nových médií. Nasazení SAP Cloud for Customer lze škálovat na míru zákazníka integrovat se stávajícími systémy jako je SAP ERP či SAP CRM, stejně jako s cloudovými řešeními jiných poskytovatelů.

bitcoin školení listopad 24

V rámci podpory mobilních zařízení má uživatel přístup k jednotlivým aplikacím jak on-line, tak off-line, přičemž si může přizpůsobit uživatelské rozhraní. Součástí celého řešení může být například nástroj SAP Cloud for Social Engagement umožňující využít sociální sítě k zefektivnění kontaktu se zákazníky. Nástroj nabízí vyhledávání relevantních zpráv na sociálních sítích a jejich zpracování. Propojení s dalšími systémy má navíc dovolit využívat znalostí z ostatních kanálů. Pro podporu prodejních týmů a obchodních operací lze řešení rozšířit o službu SAP Cloud for Sales.

Zdroj: SAP

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14