Slováky trápí pomalé notebooky, chtějí vyšší výkon a delší výdrž baterie (Intel)

3. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © lichtmeister - Fotolia.com
Průzkum Intelu mezi slovenskými spotřebiteli odhalil touhu po výkonnějších a vytrvalejších počítačích. Slováci by rovněž ocenili bezdrátovou konektivitu a nabíjení.

Průzkum společnosti Intel mezi slovenskými uživateli notebooků ukázal, že 56 % Slováků má doma zařízení, které je starší než pět let. Je to podobný výsledek jako v ČR, kde je takových uživatelů 57 %. Slováky na jejich zařízeních nejvíce obtěžuje dlouhý start nebo nabíhání programů (39 %) a čekání (36 %).

Samozřejmě platí, že čím starší zařízení, tím horší výkon. Intel uvádí, že nové počítače jsou dnes 2,5krát rychlejší a jejich spotřeba je přitom srovnatelná s úspornou žárovkou. Nejméně Slováky naopak trápí design jejich zařízení nebo absence některých technologií.

Kdyby si Slováci mohli vybrat, sáhli by nejraději po notebooku s úhlopříčkou nad 14 palců (36 %), stolním počítačí (17 %) nebo zařízení 2 v 1 (15 %). Nepřekvapivou prioritou je zvýšení výkonu počítače (94 %), těsně následované vyšší výdrží baterie (91 %). Bezdrátovou konektivitu by ocenilo 89 % slovenských respondentů, bezdrátové nabíjení pak 84 %.

bitcoin školení listopad 24


Průzkumu se zúčastnilo 800 slovenských uživatelů ve věku mezi 15 a 70 lety.

Zdroj: Intel

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends