Slovenští senioři nakupující on-line měli v roce 2013 největší zájem o počítače

11. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Monkey Business - Fotolia.com
Počítač nebo související příslušenství si v roce 2013 koupilo 38 % Slováků nakupujících on-line, kterým bylo přes 60 let.

Výzkum, který na Slovensku provedla agentura NMS Market Research a nákupní rádce Heureka.sk, odhalil zásadní meziroční změnu v chování nakupujících z věkové kategorie nad 60 let.

Zatímco v roce 2012 tito zákazníci nejvíce nakupovali bílou techniku (zakoupilo si ji 29 % z celkového počtu on-line nakupujících seniorů), v roce 2013 se na prvním místě žebříčku objevily počítače a příslušenství k nim.

Zakoupilo si je 38 % slovenských seniorů nakupujících on-line, přičemž o rok dříve se tato produktová kategorie nedostala ani do první pětice žebříčku.

Na druhé a třetí příčce se s odstupem za počítači ocitly kategorie knih a oblečení, shodně s 29 %.

Kým slo­ven­skí se­nio­ri fan­dia hlav­ne po­čí­ta­čom, ob­le­če­niu a kni­hám, ich čes­kí ro­ves­ní­ci na­ku­pu­jú na inter­ne­te ok­rem po­čí­ta­čov naj­mä bie­lu tech­ni­ku a vy­ba­ve­nie do do­mov a zá­hrad," doplnil výsledky průzkumu ředitel NMS Mar­ket Re­search Mi­chal Osus­ký.

Obr. 1 – Srovnání preferencí slovenských seniorů při on-line nákupech

bitcoin školení listopad 24

Zdroj: NMS Market Research, Heureka.sk

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci