SmartEmailing: Nejvíce obchodních sdělení míří na doménu Seznam.cz

12. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Z více než 5,7 milionu unikátních e-mailových adres, na které během průzkumu putovala obchodní sdělení českých e-shopů a dalších podniků, jich přes polovinu tvořily adresy na doméně Seznam.cz. Tam míří dvakrát více obchodních sdělení než na doménu Gmail.com, jež se umístila druhá.

Aplikace SmartEmailing zkoumala, na které domény nejčastěji míří obchodní sdělení tuzemských e-shopů a dalších podniků. Průzkum odhalil, že více než polovina unikátních adres – přes 2,45 milionu – se nacházela na doméně Seznam.cz.

Druhou nejčastější doménou, na kterou obchodní sdělení putovala, byl Gmail.com. „Při 1,205 milionu unikátních schránek se vzhledem ke konkurenčnímu Seznamu jedná o necelou polovinu,“ upřesnila Kateřina Fišerová, manažerka SmartEmailingu.

Třetí příčku pak podle SmartEmailingu obsadilo Centrum.cz s 286 665 unikátními adresami, následované doménou E-mail.cz, která spadá pod Seznam, s 274 891 e-mailovými adresami. Pátá pak skončila slovenská doména Azet.sk se 116 540 schránkami.

Nižší čísla, zpravidla v řádech jednotek tisíc e-mailových schránek, pak připadla na domény různých firem a bank, v případě některých kampaní pak e-maily směřovaly například i na adresy tuzemských mediálních domů a vydavatelství.

Zdroj: SmartEmailing

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data