Sony překonalo hranici 50 milionů prodaných konzolí PlayStation 4

8. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sony
Uběhly tři roky od uvedení současné generace herní konzole PlayStation 4 a Sony slaví významný milník, který přišel měsíc po uvedení aktualizované verze PlayStation 4 Pro. Největší konkurent mezitím mlčí...

Společnost Sony oznámila, že souhrnné celosvětové prodeje herní konzole PlayStation 4 (PS4) překonaly k 6. 12. 2016 hranici 50 milionů kusů. V tomto čísle jsou zahrnuty i prodeje nové varianty konzole PlayStation 4 Pro, která přišla na trh během listopadu.

Daří se také v prodeji softwaru pro PS4 – ke 4. 12. 2016 se v obchodních řetězcích po celém světě a prostřednictvím digitální distribuce ve službě PlayStationStore prodalo více než 369,6 milionu kopií her a dalších aplikací.

Jsme opravdu šťastní, že komunita PS4 od vydání konzole před třemi lety neustále vzkvétá,“ uvedl Andrew House, prezident a globální generální ředitel společnosti Sony Interactive Entertainment. „Chceme i nadále […] nabízet ty nejlepší herní zážitky a soustředit se na podporu našeho podnikání i rozšiřování ekosystému PS4.

bitcoin školení listopad 24

Těžko říct, jak si ve srovnání s PS4 vede největší konkurence v podobě konzole Xbox One od Microsoftu. Zatímco Sony se výsledky prodeje chlubí relativně často, Microsoft naopak většinu času mlčí. Lze se jen domýšlet, proč tomu tak je... a o kolik milionů (nebo desítek milionů) prodaných kusů je Microsoft pozadu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data