Stovky českých a slovenských e-shopů mohou začít nabízet platby přes Google Pay

28. 8. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com
Poskytovatel Global Payments integroval službu Google Pay do své platební brány, kterou používá řada internetových obchodníků v České republice a na Slovensku. Těm nyní stačí umístit tlačítko GPay mezi nabízené metody platby.

Google ve spolupráci se společností Global Payments zavádí v České republice a na Slovensku možnost on-line placení přes službu Google Pay. Tlačítko GPay by se mělo začít objevovat na stránkách nejen globálních, ale také lokálních obchodů.

Společnost Global Payments integrovala platební metodu GPay přímo do své platební brány GP webpay, kterou používají stovky českých a slovenských e-shopů. Těm nyní postačí umístit tlačítko GPay mezi nabízené metody platby.

Naši obchodníci ode dneška naleznou na své platební bráně tlačítko Google Pay, které umožní zákazníkům okamžitou platbu za produkt, pokud mají uloženou platební kartu ve svém Google účtu,” uvedl Igor Žganjer, generální ředitel Global Payments.

Google uvádí, že prostřednictvím služby Google Pay je v tuto chvíli možné zaplatit na více než 144 tisících obchodních místech po celé České republice. Společnost navíc aktivně rozšiřuje svou síť o další partnery.

Zdroj: Google

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends