Sylvaine Smithová povede evropskou partnerskou síť Panasonic Toughbook

17. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Panasonic
Úkolem nové šéfky partnerského kanálu bude rozšířit již tak působivý podíl společnosti na trhu odolných osobních zařízení. Její strategií bude spolupráce s resellery, integrátory a výrobci softwaru na přípravě komplexních řešení pro podnikovou mobilitu s přihlédnutím k potřebám konkrétních vertikál.

Společnost Panasonic jmenovala Sylvaine Smithovou na pozici vedoucí evropské partnerské sítě pro zařízení řady Toughbook a Toughpad. Jejím úkolem bude především zvýšení podílu společnosti na trhu odolných notebooků, tabletů a telefonů.

Panasonic uvádí, že v Evropě drží 66% podíl na trhu odolných notebooků a tabletů a 59% podíl na trhu odolných telefonů. To znamená, že společnost prodává více zařízení než zbytek výrobců dohromady, ale ani tato čísla mu očividně nestačí.

Smithová chce založit svou strategii na vytvoření exkluzivní skupiny existujících i nových resellerů, integrátorů a nezávislých vývojářů. Cílem bude nabídnout zákazníkům nejen samotná zařízení, ale kompletní řešení pro zajištění mobility.

Evropský program Panasonic Engage se nově rozšíří o certifikaci pro nezávislé výrobce softwaru (ISV), kteří budou ve spolupráci s Panasonikem vytvářet a testovat řešení pro jeho mobilní zařízení s ohledem na specifická vertikální odvětví.

bitcoin školení listopad 24

Sylvaine Smithová má za sebou 20 let práce v oblasti prodeje mobilních řešení včetně působení na pozici ředitelky pro podniková řešení ve společnosti Zebra Motorola.

Zdroj: ChannelEMEA

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends