Symantec koupí Clearwell kvůli e-discovery

23. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Symantec oznámil akvizici, kterou získá technologii pro poskytování aplikací a služeb pro získávání průkazních dat.

Symantec koupí ClearwellSpolečnost Symantec oznámila, že uzavírá dohodu o akvizici firmy Clearwell Systems za 390 milionů dolarů. Nákup pomůže Symantecu se dostat na trh tzv. „e-discovery“.

Transakce by měla být dokončena v září. Symantecu dodá technologii pro poskytování aplikací a služeb podnikům a státní správě pro vyhledávání dat, která jsou často poptávána z legislativních důvodů.

Akvizice Clearwell „dále zvýší schopnost Symantecu získávat správné informace pro správné v lidi ve správný čas, přičemž sníží celkové riziko a náklady na právní posuzování,“ uvedl Deepak Mohan, senior viceprezident informatic management group ve společnosti Symantec.

Rostoucí trh i synergie se stávajícími produkty

Enrique Salem, prezident a výkonný ředitel společnosti, uvedl v konferenčním hovoru, že trh e-discovery významně roste, jelikož klienti se přesouvají z manuálního vyhledávání k automatickému. Zmínil také, že výrobce hodlá pokračovat v poskytování e-discovery jako cloudové služby.

Na příjmech společnosti Clearwell se z 80 % podílí zakázky z USA. Symantec uvedl, že po akvizici navýší počet zaměstnanců o 200.

bitcoin školení listopad 24

Výrobce tvrdí, že produkt eDiscovery přirozeně souvisí s jeho řešením Enteprise Vault, se kterým je již propojen. Navíc Symantec plánuje další integraci a nové prodejní možnosti ve spojení s NetBackup, prevencí ztráty dat a dalšími produkty.

Analytická společnost Gartner odhaduje, že trh e-discovery dosáhne do roku 2014 celosvětově 1,7 miliardy dolarů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends