Symantec mění prodejní strategii a zjednoduší produktové řady

25. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Picture-Factory - Fotolia.com
Symantec, výrobce bezpečnostních a zálohovacích řešení, přepracovává svou prodejní strategii a reorganizuje softwarové řady. Zeštíhlí střední management a zvýší marketingové a výzkumné snahy.

Symantec mění prodejní strategii a zjednoduší produktové řadyZměny by společnosti Symantec měly zabrat 6 až 24 měsíců. V rámci reorganizace se rozdělí jeho software do tří kategorií: home and office security (bezpečnost pro domácnosti a kanceláře), business compliance (součinnost s byznysem) a continuity of operations (kontinuita provozu).

Celkově se Symantec zaměří na deset klíčových oblastí, které kombinují existující produkty a služby do nových, komplexních řešení: Mobile Workforce Productivity, Norton Protection, Norton Cloud, služby informační bezpečnosti, Identity/Content-Aware Security Gateway, Data Center Security, Business Continuity, Integrovaný Backup, Cloud-Based Information Management a Object Storage Platform.

Symantec údajně zvýší investice do výzkumu a vývoje a podpoří vytvoření strategických partnerství. Společnost připravuje jednodušší organizační strukturu, snížení počtu zaměstnanců ve středním managementu a sjednocení vývojových pracovišť.

bitcoin školení listopad 24

Strategií Symanteku je „nabídnout lepší produkty a služby šité přímo na míru pro zákazníky, aby pro ně bylo snazší je prozkoumat, objednat, koupit, používat a samozřejmě dostat pomoc a podporu, kterou potřebují,“ uvedl v oznámení Steve Bennett, prezident a CEO společnosti Symantec.

Jak si Symantec plánuje růst?

V nové strategii a operačním plánu se zavázal Symantec k více než 5% organickému růstu výnosů a zlepšení provozní marže o 30 % v průběhu dvou až tří let. Ve fiskálním roce 2014 očekává organický růst výnosů mezi 0 % a 2 %.

Zdroj: Symantec, IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends