T-Mobile v roce 2022 utržil 30 miliard korun, mírně zvětšil uživatelskou základnu

23. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © NAN - Fotolia.com
Loňský rok podle operátora přinesl řadu událostí, byly v mnoha ohledech výzvou.

Společnost T-Mobile zveřejnila přehled svého hospodaření v uplynulém roce. Podle operátora byl rok 2022 mimořádně náročný, do provozu a aktivit se promítla válka na Ukrajině, nárůst inflace i zdražování komodit a energií.

Jen energie na provoz našich sítí, které jsou energeticky náročné, se zdražily pětinásobně,“ uvedl Jose Perdomo Lorenzo, generální ředitel společnosti T-Mobile Czech Republic.

Podle T-Mobilu navíc přetrvávala regulatorní situace, která nedovolovala pokrývat Českou republiku optickou sítí rychleji. Operátor v loňském roce čelil také mnoha hackerským útokům, kterým se ubránil.

Rok v číslech

T-Mobile uvedl, že v loňském roce utržil 30,1 miliardy korun, což představuje meziroční zlepšení o 4,7 %. Celkový počet zákazníků meziročně mírně stoupl o 2 %, na 6,423 milionu, zatímco počet uživatelů předplacených karet klesl o 1,1 % na 1,956 milionu.

bitcoin školení listopad 24

Dvouciferný růst operátor zaznamenal v oblasti televizních služeb – počet diváků T-Mobile TV v roce 2022 stoupl o 10,5 % na 237 tisíc. Spotřeba dat v mobilní síti T-Mobilu pak vzrostl o 47,4 %.

Zdroj: T-Mobile

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?