Tech Data při nákupu počítače doporučí licence Office

14. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Broadliner Tech Data Distibution vylepšil svůj nedávno představený objednávkový systém InTouch o nástroj pro nákup licencí softwarových balíků Microsoft Office k objednávaným počítačům.

Tech Data při nákupu PC doporučí licence Office Tech Data Distribution implementovala do nákupního systému InTouch nástroj, který má usnadnit nákup softwarových balíků Microsoft Office k PC.

Nástroj lze použít pro počítače, které již od výrobce obsahují instalační balík kancelářského softwaru. Systém InTouch resellerovi při přidání tohoto PC do košíku doporučí přidat buď PKC licenci (product key card) anebo krabicovou licenci s kódem a DVD.

„InTouch zároveň informuje o cenách, dostupnosti a rozdílech mezi jednotlivými sadami, a ulehčuje tak partnerům jejich výběr,“ uvedl v tiskovém oznámení Martin Madár, business unit manager pro Microsoft v Tech Data Distribution.

bitcoin školení listopad 24

Za Microsoft se k nové funkci vyjádřil ve zprávě Petr Bobek: „Díky automatickému označování počítačů, které už obsahují instalační balíček Office, může reseller nakupující u Tech Data ihned dokoupit potřebné instalační kódy či zvolené sestavy Office. Koncovému zákazníkovi tak může nabídnout kompletní počítač včetně softwaru MS Office 2010.“

Zdroj: Tech Data Distribution

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends