Téměř pětina nákupů v e-shopech je vyzvednuta osobně (Shoptet)

16. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Romolo Tavani - Fotolia.com
Podle statistik e-shopů, které využívají platformu společnosti Shoptet, si zákazníci 18 % nákupů chtějí vyzvednout osobně.

Popularita osobních odběrů je na českém trhu stále vysoká. Potvrzují to i statistiky od zhruba 5 000 aktivních prodejců využívajících e-shopovou platformu Shoptet (přibližně 20 % komerčních řešení na českém trhu).

Podle Shoptetu čeští zákazníci vyzvedávají 18 % svých internetových objednávek osobně. Můžeme jen odhadovat, zda za tím stojí vůle ušetřit za dopravu, nedobrá zkušenost s poštou či přepravními společnostmi, nebo potřeba překontrolovat zboží při převzetí.

Shoptet uvádí, že tento jev je častější ve větších městech, kde velcí e-shopoví hráči mají i několik prodejen, menší internetové obchody bez kamenné prodejny pak využívají služeb typu Uloženka nebo Zásilkovna.

Podíl internetových obchodů (Shoptetu), které mají i kamenný obchod nebo jinou formu osobního odběru zboží činí 32 %. Oproti minulému roku je to o 4 % více.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends