Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu

1. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © reji - Fotolia.com
Toshiba Europe otevřela v Praze a Istanbulu centrální evropské call-centrum, které bude řešit poprodejní servis pro notebooky a televize. Kdy bude dostupné?

Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu Nové call-centrum společnost Tosbiba zajišťující poprodejní servis pro notebooky a televizory má fungovat jako zdroj diagnosticikých a konzultačních služeb.

Operátoři budou v rámci telefonnické podpory podle výrobce schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to i v češtině a slovenštině.

Call-centrum můžete kontaktovat na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.

Úkolem telefonické centrály je určit, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělit vhodného servisního partnera v rámci jeho lokality. V případě problému způsobeného chybějícím či špatným ovladačem, nastavením BIOSu či chybějícím updatem, nabídne operátor radu a pokusí se problém vyřešit přes telefon.

Druhou funkcí telefonického centra je prodej rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.

bitcoin školení listopad 24

Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi dál hledat nové  cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ uvedl v tiskovém oznámení Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.

Call-centrum řídí systém Sellbytel od poskytovatele služeb v oblasti prodejní podpory.

Zdroj: Toshiba

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends