Tržby CZC.cz v prvním pololetí rostly o 30 %

29. 7. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Český e-tailer CZC.cz již pět let v řadě drží dvouciferné tempo růstu. V prvních šesti měsících letošního roku společnost zaznamenala 30% meziroční nárůst tržeb.

Největší podíl na růstu tržeb CZC.cz měly podle oznámení společnosti prodané smartphony, notebooky a televize. Nejúspěšnějším měsícem e-tailera byl z hlediska tržeb leden, ve kterém běžely povánoční výprodeje. Růst však měl pokračovat i v následujících měsících.

Zatímco mobilní telefony a notebooky zůstaly z hlediska tržeb na prvních dvou místech, na pomyslnou třetí příčku se v první polovině letošního roku probojovaly televize,“ upřesňuje vývoj prodeje komodit obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský s tím, že čtvrtá a pátá příčka patří tabletům a grafickým kartám.

Nejvýrazněji se růst tržeb v CZC.cz projevil v kategorii nositelné elektroniky. „Tržby z prodejů nositelné elektroniky v prvních šesti měsících meziročně vzrostly o 218 %. Cena těchto produktů přitom paradoxně spíše roste, protože výrobci uvádějí na trh čím dál tím vyspělejší modely,“ dodává Pilský.

bitcoin školení listopad 24

Osobní bezplatné odběry v CZC.cz v prvních šesti měsících roku 2015 využilo 83 % zákazníků.

Podle auditovaných výsledků loni CZC.cz dosáhlo celkových tržeb ve výši 2,414 miliardy Kč a jeho provozní výsledku hospodaření činil 31,94 miliónu korun.

Zdroj: CZC.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends