Tržiště Mallu roste, do roku 2025 chce 25 000 partnerských obchodníků z celého regionu

17. 6. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Sentavio - Fotolia.com
Téměř třetina zboží na Mallu se podle společnosti prodává přes marketplace. I díky rychle rostoucímu počtu partnerů chce Mall svým zákazníkům do roku 2025 nabízet až 30 milionů položek.

Společnost Mall.cz oznámila, že pokračuje v růstu; v nabídce má nyní přes dva miliony produktů a úspěchy sklízí i na poli partnerského prodeje. Na Mallu podle firmy prodává přes 2 000 obchodníků z řad majitelů e-shopů i dříve čistě „kamenných“ obchodníků.

Hranici dvou milionů nabízených produktů pokořil Mall.cz téměř přesně rok poté, kdy oznámil první milion položek v nabídce. Nárůst nabídky podle společnosti dokládá tempo, jakým tržiště Mallu v posledním roce roste, přičemž vlivem pandemie výrazně stoupla i poptávka po zboží denní potřeby.

Rychlé tempo růstu ovlivňuje i program Mall Partner, ve kterém je registrováno již 2 000 partnerů z řad obchodníků. Zboží prodané přes marketplace podle prodejce tvoří 30 % všech objednávek a do roku 2025 by Mall chtěl nabízet až 30 milionů položek od 25 000 obchodníků.

Rozvoj tržiště je jasnou prioritou

Partnerský program je pro společnost důležitý pro posilování pozice jak na českém trhu, tak na trzích střední a východní Evropy. Model tržiště chce proto společnost dále rozvíjet i v dalších zemích, kde působí, a partnerským prodejcům tím tak usnadnit vstup na mezinárodní trhy.

Rozvoj tržiště se zásadně podílí na našem růstu, umožňuje nám ještě lépe vyhovět potřebám zákazníkům, a navíc nám pomáhá čím dál lépe propojovat trhy střední a východní Evropy,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.

Mall.cz podle něj nabízí svým partnerům prodávajícím přes Mall Partner řadu podpůrných služeb včetně propracované logistiky nejen po ČR, marketingové podpory a financování v podobě nedávno představené služby Mall Financing.

bitcoin školení listopad 24

Našim cílem je vybudovat ucelený ekosystém služeb, který pomůže obchodníkům růst a prosadit se ve světě e-commerce, nabídne jim kvalitní zákaznický servis a pomůže i s případnou zahraniční expanzí,“ uzavírá Kováč.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti