Twitter testuje nákupní tlačítko

9. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Zlomku amerických uživatelů se začnou zobrazovat reklamní tweety s tlačítkem pro nákup zboží.

Sociální síť Twitter testuje možnosti, jak usnadnit on-line nakupování. „Malému procentu“ amerických uživatelů se začnou zobrazovat marketingové tweety, a to rovnou s tlačítkem pro nákup. Zpočátku půjde o nákup digitální hudby a další produkty.

Je to počáteční krok naší snahy zabudovat do Twitteru funkce, které učiní nakupování prostřednictvím mobilních zařízení příjemnějším, jednodušším a snad i zábavným,“ uvedl Tarun Jain, produktový manažer Twitteru.

Procento uživatel, kterým se budou zobrazovat reklamní tweety, postupně poroste. Při úspěchu lze očekávat expanzi této funkce i do dalších regionů

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?