UniCredit Bank má zásadní potíže s on-line bankovnictvím

13. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © lucadp - Fotolia.com
Bankovní dům má od začátku týdne potíže s provozem svého mobilního a internetového bankovnictví. Kromě klientů z řad spotřebitelů se začínají ozývat i hlasy z komerční sféry.

Společnost UniCredit Bank zřejmě nebude na tento týden vzpomínat v dobrém. Klienti banky si od pondělí 9. 10. 2017 stěžují na nedostupnost služeb internetového bankovnictví a potíže se nepodařilo minimálně do čtvrtečního večera vyřešit.

Kromě stížností klientů na facebookové stránce banky se ozvaly hlasy i z komerční sféry. Celoevropský přepravce GLS například vydal zprávu, ve které rozporuje středeční prohlášení UniCredit Bank, že internetové bankovnictví již funguje.

I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky,“ uvedl ve čtvrtek ředitel české pobočky GLS Pavel Včela.

Zdroj: GLS, ChannelWorld

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry