UPC nabídne připojení s rychlostí 240 Mbit/s

15. 8. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: UPC
Kabelový operátor oznámil, že zdvojnásobí teoretické rychlostní maxima svého nejvyššího tarifu UPC Fiber Power pro domácnosti ze současných 120 Mbit/s na 240 Mbit/s. Jaké trendy u svých zákazníků UPC registruje?

Kabelový operátor UPC upravuje nabídku internetového připojení pro domácnosti na českém trhu. Nejvyšší tarif UPC Fiber Power nově jako rychlostní maximum nabídne 240 Mbit/s namísto dosavadních 120 Mbit/s.  

Navýšení rychlosti vstoupí v platnost v září 2013 a týká se nových i stávajících zákazníků.

UPC se tak z hlediska přenosové rychlosti dál vzdaluje nabídce hlavního konkurenta na trhu, kterým je společnost Telefónica (O2). Ta je schopná díky technologii VDSL zákazníků nabídnout maximálně 40 Mbit/s.

Zákazníci UPC prý přenášejí více dat a mají více zařízení

UPC uvádí, že chce navýšením rychlostního stropu svého nejvyššího tarifu vyhovět potřebám domácnosti s rostoucím počtem zařízení připojujících se k internetu.  

Oproti roku 2011 se v domácnostech se službami UPC průměrný počet zařízení připojených k internetu zdvojnásobil na současných šest,“ uvedl ve zprávě pro média Václav Bartoň, generální ředitel UPC Česká republika.

Domácnosti s internetovým připojením od UPC  prý stáhly z internetu za letošní první pololetí o 18 % více dat než za stejné období loňského roku.

Průměrně to bylo od ledna do června 36 gigabajtů měsíčně. Srovnatelný trend zaznamenává i objem dat odeslaných uživateli do sítě internet,“ uvádí UPC ve zprávě pro média.

V ní se však UPC nezmiňuje, že by se zvyšovala i rychlost uploadu. Tarify UPC Fiber Power totiž spadají do kategorie asymetrických připojení.

bitcoin školení listopad 24

Nejvyšší varianta má jako teoretické rychlostní maximum pro upload v současnosti 10 Mbit/s, což je pouhá jedna dvanáctina současné rychlosti downloadu.

Zdroj: UPC Česká republika, ChannelWorld

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti