Uživatelé tabletů Lenovo vykazují nejvyšší loajalitu ke značce (Lenovo)

18. 8. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Lenovo
Lenovo si po noteboocích nechalo provést průzkum povědomí o značce i v segmentu tabletů. Výsledky byly podobně potěšující, stejně jako nejnovější analytická data.

Společnost Lenovo si po průzkumu povědomí o značce v oblasti notebooků nechala provést obdobný průzkum týkající se tabletů. Výsledky ukázaly, že spontánní znalost tabletů značky Lenovo v ČR stoupla proti loňskému podzimu o více než třetinu na 52 %, podpořená znalost pak dosáhla 72 %.

Zájem o tablety se již několik let kontinuálně zvyšuje. Jsou snadno přenositelné a čím dál výkonnější, takže se pro tablety rozhodují i uživatelé, kteří jejich nákup zprvu odmítali. Tablety už nepředstavují jen módní doplněk. Jejich nabídka na trhu a funkční možnosti se neustále zvyšují a navíc se tato zařízení stávají i cenově dostupnějšími,“ uvedla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

S tvrzením o rostoucím zájmu o tablety, si s odvoláním na nejnovější data od IDC, dovolíme nesouhlasit, neboť trh v regionu střední a východní Evropy se v prvním kvartálu 2015 naopak propadl o více než pětinu.

Na druhou stranu, Lenovo navzdory těmto nepříznivým podmínkám prodalo o 20 % více tabletů než o rok dříve a poskočilo díky tomu ze čtvrté na druhou příčku žebříčku výrobců.

Lenovo uvádí, že jeho značka má na českém trhu tabletů stabilní a silnou pozici. Průzkum ukázal, že ve srovnání s loňským rokem téměř čtyřikrát vzrostl počet uživatelů, kteří by při nákupu tabletu spontánně sáhli po značce Lenovo. Značka je také na prvním místě v rámci zákaznické loajality.

bitcoin školení listopad 24

Průzkum byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci