Většina majitelů chytrých telefonů má staženou nákupní aplikaci (MasterCard)

30. 9. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © lucadp - Fotolia.com
MasterCard spouští celoevropský index nákupních mobilních aplikací. Ku příležitosti jeho uvedení si společnost nechala vypracovat průzkum mapující současnou situaci v Evropě.

Společnost MasterCard oznámila spuštění celoevropského ukazatele Mobile Top App Index, jehož úkolem je mapovat všechny veřejně dostupné mobilní nákupní aplikace v Evropě. Cílem indexu je najít nejlepší mobilní nákupní aplikace na všech trzích Evropy a zjistit, jak spotřebitelé používají mobilní technologie při nakupování.

„Inovace postupují ruku v ruce s rostoucí poptávkou spotřebitelů. V současné době můžeme nakupovat pomocí mobilních zařízení snadněji než kdy dříve. Mobile Top App Index zviditelní nejlepší řešení v oblasti mobilních nákupních aplikací, což mohou využít jako vodítko evropští spotřebitelé i obchodníci,“ uvedl Javier Perez, prezident společnosti MasterCard Europe.

Více než polovina ji má, více než čtvrtina ji používá

Před spuštěním žebříčku Mobile Top App Index nechal MasterCard vypracovat průzkum, který zjišťoval názory spotřebitelů na mobilní nákupní aplikace, které momentálně využívají.

Jeho výsledky ukázaly, že více než polovina evropských uživatelů chytrých telefonů již má nějakou nákupní aplikaci staženou, a více než polovina z těchto spotřebitelů tyto aplikace i pravidelně používá. Celkem 38 % respondentů uvedlo, že mobilní aplikace použijí k nákupu v příštích 12 měsících.

Výzkum dále ukázal, že nejpopulárnější jsou ty mobilní aplikace, které umožňují mobilní dobíjení a pomáhají při výběru a nákupu různého mediálního obsahu. Stále populárnějším se rovněž stává mobilní nákup módy, kosmetiky a vstupenek. Používání těchto funkcí uvádí cca 30 % pravidelných uživatelů aplikací.

bitcoin školení listopad 24


Výzkum proběhl v srpnu 2014 na vzorku 1050 osob ve věkové kategorii 18 – 55 let. Šlo o občany České republiky, Německa, Maďarska, Itálie, Polska, Ruska, Španělska, Švédska, Turecka a Velké Británie

Zdroj: MasterCard

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data