VMware: Manažeři považují vývoj aplikací za nejvyšší prioritu

11. 6. 2020
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: © Scanrail – Fotolia.com
Přestože účastníci průzkumu vnímají souvislost mezi uživatelskou zkušeností a výnosy a považují vývoj aplikací za nejvyšší prioritu, téměř polovina připustila, že z hlediska zajištění kvalitní zákaznické zkušenosti nedosahuje potřebných výsledků.

Průzkum VMwaru provedený poradenskou společností Forrester Consulting naznačuje, že v aktuální situaci chápou manažeři nezbytnost zajištění kvalitní zákaznické zkušenosti (CX) pro dosahování obchodních výsledků.  

Přímou souvislost mezi CX a růstem výnosů spatřuje 82 % účastníků průzkumu. Nejdůležitější jsou podle nich aplikace jako prostředek, kterým podniky poskytují své služby a vstupují do interakce se svým cílovým publikem.

Celkem 88 % manažerů se proto domnívá, že CX lze zkvalitnit vylepšením portfolia aplikací. I z toho důvodu více než tři čtvrtiny (78 %) respondentů považují zlepšování aplikací za jednu z nejvyšších obchodních priorit.

Podniky v oblasti UX často tápou

VMware upozorňuje, že navzdory tomu řada podniků v tomto ohledu zaostává. Téměř polovina (48 %) respondentů uvádí, že od posledního vylepšení portfolia aplikací uplynul více než rok, a třetina (34 %) ještě nezačala nebo si není jistá, zda byly práce zahájeny.

V důsledku toho 46 % z 600 oslovených CIO a seniorních viceprezidentů připouští, že dosahují jen střední nebo nižší efektivity při zajišťování pozitivní zákaznické zkušenosti. Udávají přitom řadu různých důvodů, proč není modernizace aplikací mezi prioritami jejich podniků.

Financování v průzkumu zdůraznilo 76 % dotázaných, složitost sladění strategie mezi různými odděleními 72 % a nechuť ke změnám u pracovníků IT 70 %.

Situaci podle VMwaru zhoršují specifické překážky na straně IT, včetně dřívějších vysokých investic do tradičních aplikací, náročnosti zabezpečení citlivých dat a závažného nedostatku znalostí a zkušeností pracovníků v oblasti cloudu a edge computingu.

Zlepšování aplikací má prokazatelný pozitivní dopad

Přesto má podle společnosti zlepšování aplikací výrazný obchodní dopad: 40 % manažerů, kteří modernizovali svá portfolia, zaznamenalo růst výnosů, 37 % zvýšení spokojenosti zákazníků a 32 % získání nových.

Rok 2020 prověřil schopnost adaptace a podniky, které nalezly cesty, jak využít nové aplikace k přilákání zákazníků a zachování či dokonce zlepšení výkonů, získaly konkurenční výhodu,“ říká Ed Hoppitt, ředitel VMwaru pro moderní aplikace a nativně cloudové platformy v regionu EMEA.

K tomu, aby bylo možné postupovat s potřebnou dynamikou, jsou podle něj nezbytné digitální základy pro tvorbu, provoz, řízení, připojování a ochranu aplikací, které pomáhají podnikům vyrovnat se s letošními obchodními a provozními turbulencemi.

bitcoin školení listopad 24

Čím jednodušší bude jednotlivé prvky propojit, tím efektivněji se podnik dokáže přizpůsobit situaci a poskytovat nové relevantní služby a zákaznické zkušenosti, které mu umožní přežít a prosperovat,“ dodává.

Zdroj: VMWare

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14