Vodafone kupuje UPC Česká republika a expanduje do oblasti kabelových sítí

9. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Silvano Rebai - Fotolia.com
Převzetí společnosti UPC Česká republika je součástí širší akvizice v regionu střední Evropy v celkové hodnotě 18,4 miliardy dolarů. Vodafone doplní svou mobilní síť o největšího poskytovatele kabelového připojení na trhu a hovoří o uvedení nových konvergovaných služeb.

Skupina Vodafone Group uzavřela dohodu se společností Liberty Global o odkupu jejích aktivit v České republice, Německu, Maďarsku a Rumunsku. Vodafone díky této obří akvizici v celkové hodnotě 18,4 miliardy eur převezme – mimo jiného – společnost UPC Česká republika.

Toto spojení má posílit strategii Vodafonu zahrnující mobilní služby, vysokorychlostní pevný internet a kabelovou televizi. Zároveň může výrazně proměnit dynamiku trhu, neboť UPC Česká republika je největším operátorem kabelových sítí v Česku s 1,5 milionem připojených domácností.

Aktivity společností Vodafone a UPC se na českém trhu doplňují. Vodafone nabízí své služby především na mobilním trhu, kde UPC nepůsobí, zatímco UPC je aktivní v oblasti pevného připojení, kterého se Vodafone účastní jen v omezeném rozsahu.

Spojení půl milionu zákazníků vysokorychlostního pevného internetu a půl milionu zákazníků kabelové televize společnosti UPC Česká republika s 3,8 miliony svých mobilních zákazníků má Vodafonu umožnit uvést nové konvergované služby pro firmy i spotřebitele.

bitcoin školení listopad 24

Vodafone předpokládá, že transakce bude předmětem přezkumu a schválení ze strany Evropské komise a že k ukončení celého procesu dojde v polovině roku 2019.

Zdroj: Vodafone

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data