Vodafone o víkendu spouští novou internetovou samoobsluhu

25. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vodafone celkově přepracoval svou internetovou samoobsluhu. Zákazníci ji mohou používat od soboty.

Vodafone spustil novou internetovou samoobsluhu  Operátor slibuje, že nový internetový portál pro zákazníky bude rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

Vodafone „samoobsluhu“ spouští pár dní poté, co redesignoval hlavní webové stránky.

Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z domova, tvrdí operátor.

Zákazníci na novém portálu uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. Kromě přehledu a vyúčtování, zde budou moci své služby také uhradit.

Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů,“ popsal hlavní charakteristiky v tiskovém oznámení Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Zdroj: Vodafone

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data