Vodafone spouští nový web, kritizovaná samoobsluha se mění

22. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Mobilní operátor Vodafone spouští novou webovou prezentaci, která má být modernější a jednodušší. Přichází též nová verze zákazníky často kritizované samoobsluhy.

Vodafone spouští nový web, kritizovaná samoobsluha se měníMobilní operátor Vodafone dnes oficiálně spustil novou podobu své webové prezentace běžící na doméně vodafone.cz. Kromě modernějšího grafického kabátku dle operátora přináší také zjednodušení struktury, odstranění duplicitních informací a snížení počtu jednotlivých stránek.

S novou webovou prezentací přichází i nová samoobsluha pro současné zákazníky. V tomto ohledu má Vodafone co napravovat. Klienti si v minulosti stěžovali na časté výpadky či složitou navigaci.

Web je postaven na moderní technologii HTML 5 a CSS 3, takže nám do budoucna dává spoustu příležitostí pro další rozvoj jak v oblasti kreativní, tak i technologické,“ uvádí ve zprávě pro média Eva Štípková, senior manažerka oddělení přímého a interaktivního marketingu.

bitcoin školení listopad 24

Nový web má na osobních počítačích podporovat všechny známé prohlížeče, uvádí Vodafone ve zprávě. Dnes by podpora napříč prohlížeči však měla být samozřejmostí. Veškteré nabízené funkce podle operátora využijí uživatelé prohlížečů s dobrou podporou HTML 5 jako je Google Chrome nebo Mozilla Firefox. Operátor vyzdvihuje, že se jeho nový web automaticky přizpůsobí menším displejům telefonů a tabletů.

Nový web údajně vznikal přibližně půl roku, a to ve spolupráci s žižkovskou agenturou Media Factory. Dále se podílely firmy H1, Zaraguza Digital, IBM a Mather Advertures. Operátor uvádí, že základní struktura a design webu vycházejí z globálního know-how skupiny Vodafone.

Zdroj: Vodafone

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data