Výdaje na on-line reklamu vzrostly v květnu o 10 %, vede je Internet Mall a Alza.cz

13. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Meziměsíčně investovali zadatavelé internetové display reklamy o 10 % prostředků. Meziročně narostla hodnota využitého reklamního prostoru téměř o čtvrtinu. Nejvíce prostoru nakoupily e-taily Internet Mall a Alza.cz.

Největším zadavatelem internetové display reklamy byla v květnu již počtvrté e-tailová skupina Internet Mall, která umístila bannerovou inzerci v hodnotě 42,5 milionů korun. Uvádí to statistiky projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Druhou přičku obsadila Alza.cz s internetovou inzercí v hodnotě 18 milionů korun. Na třetím místě pak skončila společnost Student Agency s reklamou v hodnotě 15 milionů korun.

Podle monitoringu využili zadavatelé v květnu 2013 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 613 milionů korun. V meziměsíčním srovnání výdaje stouply o 10 % a ve srovnání s minulým rokem došlo dokonce k 23% navýšení.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

Čtěte dále

Fotoreportáž: Serverová konference Compos Distribution připomněla 20 let společnosti
Fotoreportáž: Serverová konference Compos Distribution připomněla 20 let společnosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Upgrade domácí sítě pomocí Wi-Fi 6 routeru již od necelých 1 000,– Kč
Upgrade domácí sítě pomocí Wi-Fi 6 routeru již od necelých 1 000,– Kč
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data