WesTech zavádí povinné on-line reklamace

7. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Slovenský distributor WesTech, člen skupiny Elko, zavádí povinné zadávání reklamací přes webové stránky. Jakou výhodu to resellerům přinese?

WesTech zavádí povinné on-line reklamaceS cílem zavést lepší kontrolu nad jednotlivými reklamacemi zavádí WesTech povinné reklamace přes svůj e-shop. Partneři tak získají číslo reklamace ještě před odesláním zboží a mohou podle něj následně ověřit stav na webu, e-mailem nebo telefonicky.

Po přihlášení do e-shopu www.westech.sk vyberete v sekci „Dokumenty“ podmenu „RMA – vytvorenie novej reklamácie".  Přes dodací list, fakturu nebo sériové číslo lze pak vyhledat reklamovaný produkt a reklamaci potvrdit.

Poté systém nabídne možnost vytištění štítku s RMA číslem, kterým je potřeba balík s reklamovaným zbožím označit. Ve stejném menu lze pak pod volbou „Reklamácie“ sledovat aktuální stav. Reselleři, kteří nemají přidělené přihlašovací údaje, si je mohou vyžádat na support@westech.sk.

Zdroj: WesTech

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data