Zákazníci začínají nakupovat v pozdějších hodinách, tvrdí Kasa.cz

31. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Podle statistik e-tailu Kasa.cz se mění nákupní zvyklosti zákazníků. Své nákupy realizují i v pozdějších odpoledních až večerních hodinách, a dotazy řeší prostřednictvím chatu.

Zatímco ještě před pěti lety zákazníci nakupovali nejčastěji kolem poledne, dnes se čas jejich nákupů přesunuje na dopolední hodiny a na dobu po pracovní době, uvádí Kasa.cz ve zprávě vycházející ze svých statistik.

Dvě denní špičky Kasa údajně zaznamenává kolem 9. hodiny ranní a 20. hodiny večerní. Nejvíce zákazníci tohoto e-shopu nakupují od pondělí do čtvrtka, v pátek se nákupy soustředí na dopolední hodiny a o víkendu se prodeje realizují vesměs jen večer.

Změna nákupního času je dána bezpochyby tím, že dnes již většina zákazníků má počítač připojený k internetu nejen v práci, ale i doma, a tak není problém vybírat zboží i v podvečer,“ vysvětluje změnu David Pintar, vedoucí zákaznického servisu Kasa.cz.

bitcoin školení listopad 24

Kasa dále uvádí, že více než třetinu dřívějších telefonických dotazů zákazníků dnes řeší prostřednictvím chatu, přičemž tato tendence má stále růst.

Nejčastěji se zákazníci přes chat táží na technickou specifikaci vybraného zboží (cca 60 % dotazů). Zbylých 40 % tvoří dotazy na termín dodání zboží, na možnost nákupu na splátky či na otevírací dobu v kamenných prodejnách, dodává Kasa.cz.

Zdroj: Kasa.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti