Zákaznický den společnosti Algotech připravil kouzelný program

29. 5. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Algotech
Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 21. – 22. 5. 2015 v hotelu Akademie-Naháč v Choceradech svůj tradiční Zákaznický den. Více než 120 účastníků čekal nabitý odborný program i „kouzelná“ neformální část.

Zákaznický den společnosti Algotech je již tradičním květovým setkání zákazníků, partnerů a zaměstnanců Algotechu. Počet účastníků akce se rok od roku zvyšuje a letos tomu nebylo jinak.

Letošní ročník se nesl v duchu hesla „všechno má své kouzlo“ a jednotlivé odborné přednášky byly proto odděleny úsměvnými historkami z projektů. V podvečer akce pak přišel i kouzelník.

Z odborných vystoupení zúčastněné zaujala živá ukázka komunikátoru Avaya. Technologie, která umožňuje nejen telefonovat, ale i používat videohovor, chat apod. Společnost Nice prezentovala řešení RTS pro zlepšení práce kontaktních center a back-office. Zákazníci rovněž ocenili novinky od Oracle, zejména rozvoj produktu JD Edwards.

Očekávaným tématem byly novinky z AlgoCloudu, vlastního datového centra společnosti Algotech, který získává stále více zákazníků, a rozšiřuje se nejen s podporou společnosti HP.

Zákaznický den společnosti AlgotechO své zkušenosti se službami Algotechu se podělil rovněž zástupce společnosti Toyoda Gosei, jemuž implementoval ERP řešení Oracle JD Edwards.

Hosty zákaznického dne Algotechu zaujala kromě technických prezentací také přednáška Petra Ludwiga na téma konec prokrastinace.

Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s většinou našich zákazníků, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici,“ uvedl František Zeman, generální ředitel společnosti.

bitcoin školení listopad 24

Obchodní ředitel Alexandr Pomazal jeho slova potvrzuje: „Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb.“

Zdroj: Algotech

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti