Zásilkovna.cz prodlužuje otevírací dobu pražského depa a dodává i na adresu zákazníků

31. 5. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Zásilkovna.cz
Služba Zásilkovna.cz prodlužuje otevírací dobu pražského depa, po kterou mohou internetoví obchodníci dodávat balíčky pro doručení svým zákazníkům. Nově Zásilkovna.cz nabízí doručení zásilek přímo na adresu zákazníků.

Zásilkovna.cz prodlužuje otevírací dobu pražského depa. Připomeňme, že jde o službu, která díky sítí partnerských prodejen umožňuje i menším internetovým obchodníkům nabídnout zákazníkům osobní vyzvednutí objednaného zboží v různých městech České republiky a na Slovensku.

Nová otevírací doba pražského depa

Od 3. 6. 2013 má být prodloužena otevírací doba pro příjem zásilek od obchodníků v hlavním pražském depu. Nová otevírací doba je od 8:00 do 20:00. Ve stejném časovém rozpětí bude nyní k dispozici i zákaznický servis pro obchodníky.

Zásilky pro doručení ještě tentýž den do některé ze čtrnácti současných partnerských prodejen na území Prahy budou moci obchodníci nově do depa dodávat od 8:00 do 14:00.

Zásilky k dodání na partnerskou prodejnu mimo Prahu následující den pak půjde do pražského depa podávat od 8:00 do 19:00. Zásilky, které mají druhý den být k dispozici na pobočce České pošty, pak od 8:00 do 18:30.

Dodání na adresu zákazníka už i na Slovensku

Zásilkovna.cz od letošního března nabízí i zajištění dopravy zboží z českého internetového obchodu až k zákazníkovi na jeho adresu v rámci České republiky. Za zásilky do pěti kilogramů si služba účtuje poplatek 72 Kč. V případě zásilek do třiceti kilogramů pak 99 Kč.

bitcoin školení listopad 24

Nově mohou možnosti doručení zásilky až na adresu zákazníka využít také slovenské e-shopy. Zásilkovna.cz si na Slovensku účtuje 2,95 euro za balíčky do jednoho kilogramu, 3,50 euro do dvou kilogramů, 3,90 euro do pěti kilogramů a 5,70 euro do třiceti kilogramů.


Zdroj: Zásilkovna.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti