Zásilkovna.cz rozšiřuje služby, nově zajišťuje přepravu zboží k reklamaci

8. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © George Dolgikh - Fotolia.com
Síť prodejen spolupracujících se službou Zásilkovna.cz mohou e-shopy nově využívat i pro příjem zboží k reklamaci. Jak na to a za jakých podmínek?

Zásilkovna.cz rozšiřuje služby, její síť nově přijímá reklamace zboží z e-shopůZásilkovna.cz nyní přináší e-shopům další možnost pro příjem reklamací díky nové službě Reklamační asistent. Novinku Zásilkovna.cz oznámila svým obchodním partnerům v informačním e-mailu.

Zásilkovna.cz dosud internetovým obchodům umožňovala zákazníkům zasílat zboží do některého z partnerských kamenných obchodů, kde si jej posléze zákazníci mohli osobně vyzvednout.

Oproti vlastním kamenným pobočkám, které mají především velké e-shopy, ovšem nebylo možné síť služby Zásilkovna.cz využít k příjmu reklamací.To se nyní změnilo.

Zásilkovna.cz přichází se službou Reklamační asistent. Zákazník e-shopu díky ní může ve vybraných výdejnách předat zboží, které poputuje provozovateli internetového obchodu k reklamaci.

Jak to v praxi funguje

Pokud chce zákazník reklamovat zboží, musí se nejdříve spojit s e-shopem, kde jej zakoupil. Provozovatel resp. pracovník e-shopu zadá přes web služby Zásilkovna.cz novou reklamační zásilku. Následně musí její podací číslo sdělit zákazníkovi, který jej pak uvede při předávání balíčku se zbožím určeným k reklamaci.

bitcoin školení listopad 24

Případně je možné ve formě PDF dokumentu poslat zákazníkovi službou vygenerovaný štítek, kterým balíček opatří. S vytištěním štítkem nebo podacím číslem pak zákazník může balíček se zbožím k reklamaci předat v některém z partnerských obchodů této sítě, který vedle pouhého výdeje zboží nabízí i službu pro reklamace.

Balíček poté putuje stejným způsobem jako nevyzvednuté zboží (vratka). Cena služby je 25 Kč bez DPH a účtována je internetovému obchodníkovi. Případně je možné nechat si balíček s reklamovaným zbožím nechat dopravit přímo do vlastní provozovny resp. na vlastní adresu kurýrní službou - za příplatek.

Zdroj: Zásilkovna.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?