Zásilkovna rozšiřuje spektrum služeb, nabízí automatické výdejní místo Z-Bot

16. 5. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Zásilkovna
První robotické zařízení pro výdej zásilky Z-Bot je umístěné v OC Chodov v Praze. Zásilkovna tak chce nabídnout zákazníkům nový typ výdejního místa v lokalitách s velkou koncentrací lidí.

Zásilkovna uvedla, že jako první firma ve střední a východní Evropě zprovoznila robotické zařízení pro výdej zásilky Z-Bot. Hlavním smyslem nové služby je nabídnout zákazníkům v místech s velkou koncentrací lidí nový typ výdejního místa.

Zásilkovna vysvětluje, že zákazník na klávesnici Z-Botu zadá unikátní heslo přiřazené zásilce, kterou si předtím online objednal a zaplatil, a během chvíle drží balíček v ruce. První Z-Bot je umístěn v OC Chodov v Praze, v případě úspěchu se objeví i v dalších OC.

Zásilka uložená v Z-Botu musí splnit maximální rozměr zásobníku a musí se vejít do vkladového okénka. Zařízení při vstupu zásilku změří a zařadí ji do místa, které odpovídá jejímu rozměru. Maximální kapacita zařízení je až 315 zásilek denně.

Zdroj: Zásilkovna

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data